.

ΓΛΗΝΟΣ


Ν’ αγαπάς την ευθύνη να λες εγώ, εγώ μονάχος μου θα σώσω τον κόσμο. Αν χαθεί, εγώ θα φταίω - Έχεις ευθύνη. Δεν κυβερνάς πια μονάχα τη μικρή ασήμαντη ύπαρξή σου. Είσαι μια ζαριά όπου για μια στιγμή παίζεται η μοίρα του σογιού σου. - Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα! Όταν πολεμάς για την λευτεριά, είσαι κι όλας λεύτερος (Νίκος Καζαντζάκης)




Δ. Καζάκης: Η νομική δέσμευση του Ε.ΠΑ.Μ. στον ελληνικό λαό

ΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

Η ΜΥΝΗΣΗ ΤΟΥ Ε.ΠΑ.Μ. ΕΠΙ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ






Η νομική δέσμευση του Ε.ΠΑ.Μ. στον ελληνικό λαό




ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΔΙΑΒΑΣΤΕ : Αποφασεις και ψηφισματα του 5ου Συνεδριου του Ενιαιου Παλλαϊκου Μετωπου.


ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟ...

Ανάποδα
Ακούστε στο e-roi.gr Ειδήσεις που αποκρύπτονται από τα συστημικά ΜΜΕ, θα σχολιάζονται θα αναλύονται και θα αντιπαρατίθενται στην κατασκευή πλαστών ειδήσεων που σερβίρονται στο πλαίσιο της πιο ξετσίπωτης προπαγάνδας. Την προπαγάνδα του φόβου και της εξαπάτησης. Είναι για εμάς κοινός τόπος, η προσπάθεια αντίληψης της ελληνικής και διεθνούς πραγματικότητας αλλά και η αποκάλυψη του μέλλοντος που ετοιμάζουν στον λαό μας..


synedrio











ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΠΑΤΗΣΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ : http://www.nationaldebtclocks.org/debtclock/greece


ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΑΜΕΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
(ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΟ ΕΙΚΟΝΙΔΙΟ ΔΕΞΙΑ)

Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2017

Άκου λοιπόν πολιτικέ μπαγασάκο του ΑΡΔΗΝ


Των Κ. Κυριακόπουλου και Ο. Κουμαρέλλα

Το «καθείς εφ ω ετάχθη», είναι ένας από τους τρόπους για να περιγράφει κανείς το πώς χωροθετούνται τα χανούμια, που διατίθενται για τις βουλιμικές ορέξεις του μεγάλου Βεζύρη, αλλά και των περί αυτόν μαντρόσκυλων που περιφέρονται στη μεγάλη αυλή...

Είναι όμως και ένας τρόπος για να περιγράφει επίσης το έργο των φαφλατάδων, όπως και των κάθε λογής εντεταλμένων, που ζητιανεύουν ρόλο στον πολιτικό απόπατο των αβανταδόρων, σ ένα πολιτικό σύστημα που παραδέρνει στη σήψη και τον καθολικό εκφυλισμό.

Κατά κανόνα όμως, η σκοπιμότητα των πρωτοβουλιών, η σκοπούμενη επιστράτευση της δευτεράτζας για να φέρει σε πέρας τη βρώμικη δουλειά, και κυρίως η δολιότητα της μεθοδολογίας στη διαχείριση της πολιτικής προστυχιάς, ΚΑΙ προβλέψιμες είναι, αλλά ΚΑΙ καταδικασμένες να συναγωνίζονται στη φτήνια και στην απαξίωση, αυτούς που τις ενστερνίζονται και ενδίδουν στον πειρασμό να τις χρησιμοποιήσουν.

Όταν λοιπόν ένα γκρουπούσκουλο, που το μέγιστο των επιδόσεών του, το περιχαρακώνει και το καθιστά ανίκανο να δραπετεύσει από τα όρια μιας σέχτας φτηνού διαλογισμού, θολής, ασαφούς και ετεροκαθοριζόμενης πατριδοκαπηλίας, ανίκανης ν απογαλακτιστεί από τις επιρροές του «χωροφύλαξ» αλλά και με το βλέμμα στραμμένο εμμονικά στο νεύμα του εκάστοτε «αστυφύλαξ», τότε το....
αντικειμενικά αναγκαίο είναι αν μη τι άλλο να οριοθετήσουμε τους όρους μιας παστρικιάς κουβέντας, και ας εκλάβει ο οποιοσδήποτε το «παστρικιάς» κατά το δοκούν. Πάμε λοιπόν τώρα και στην ουσία…

Η επίθεση στο πρόσωπο του Δ. Καζάκη, δε συνιστά καινοτομία μπαγασάκο. Είναι επίθεση κατευθυνόμενη, είναι επίθεση συστημική, είναι επίθεση πολιτική, και ως τέτοια δεν αποσυνδέεται από το πολιτικό περιεχόμενο της ουσίας της πολιτικής πρότασης του ΕΠΑΜ,γι’ αυτό και η δολιότητα του τρόπου με τον οποίο κλιμακώνεται, αποκαλύπτει πριν απ’ όλα τη γύμνια-ανυπαρξία  πολιτικής επιχειρηματολογίας ικανής να την αποδομήσει.

Η ιστορική αναγκαιότητα της ανάδειξης Δημοκρατικής - Πατριωτικής Εξουσίας, ο κορμός του πολιτικού της προγράμματος και η μοναδική στα πολιτικά δεδομένα νομική δέσμευση των πολιτικών στελεχών του ΕΠΑΜ απέναντι στην Ελληνική κοινωνία, συνιστούν μια αδιαίρετη και ακαταμάχητη ενότητα, που το μοναδικό περιθώριο που αφήνει σε όσους επιχειρούν να την αντιπαλέψουν, είναι να σέρνονται στο βούρκο της παραπολιτικής, της συκοφαντίας και των προσωπικών επιθέσεων.

Το βιογραφικό και η πολιτική διαδρομή του Δ. Καζάκη όπως και η συνολική πολιτική στάση του ΕΠΑΜ στο πλευρό της στοχοποιημένης κοινωνίας είναι γνωστά στο πανελλήνιο, γι’ αυτό και δεν περιμένουν τις «βαρυσήμαντες» αποκαλύψεις σου.

Ρωτάμε πρώτον: Για το βιογραφικό και την πολιτική διαδρομή των ενορχηστρωτών των συκοφαντικών επιθέσεων εναντίον του, αισθάνεται κανείς την ανάγκη και πολύ περισσότερο την τιμή και την περηφάνια να μας ενημερώσει;;; Τι λες μπαγασάκο;;; Σ αυτή την ιστορική συγκυρία κανείς δεν προέκυψε από παρθενογένεση. Πολιτική ταυτότητα στο χέρι λοιπόν και πάμε…

Ρωτάμε δεύτερον: Το να περιγράφεις (διαστρέφοντας και με επιλεκτικές αναφορές) το βιογραφικό και την πολιτική διαδρομή κάποιου που επιλέγεις να πολεμήσεις -εν προκειμένω του Δ. Καζάκη- αποκρύπτοντας επιμελώς το δικό σου βιογραφικό, τη δική σου πολιτική διαδρομή, τους όποιους καταγεγραμμένους "ρηξικέλευθους" πολιτικούς σου βηματισμούς, την πολιτική διαδρομή των μεντόρων σου και όλα τα συναφή, τη στιγμή που επιχειρείς μια αήθη επίθεση σε βάρος κάποιου, συνιστά πράξη ευθύνης ή αποτελεί από μόνη της μια στάση τουλάχιστον ενοχική και πάντως όχι καθαρή απέναντι στην κοινωνία στην οποία υποτίθεται ότι απευθύνεσαι;;; Εμείς απλά ρωτάμε...

Ρωτάμε τρίτον: Το να επικαλείσαι (και πάλι διαστρέφοντας) τα τεκταινόμενα στη Σπίθα του Θεοδωράκη, χωρίς την ίδια στιγμή να περιγράφεις τη στάση του μέντορα αλλά και του φορέα στον οποίο ανήκεις απέναντι στη Σπίθα του Θεοδωράκη, δε συνιστά στην επιεικέστερη των περιπτώσεων προσπάθεια να αποκρύψεις τη σκοτεινή πλευρά του δικού σου εαυτού;;; Απορία εκφράζουμε...

Και επειδή το τέλος του κατήφορου, για μερικούς είναι πιο κάτω από το πάτο, δεν είναι διόλου δύσκολο να κατανοήσει κανείς τη λαθροχειρία μιας απόπειρας φτηνών γκαιμπελιστών, που επιχειρούν να ταυτίσουν το Δ. Καζάκη και το ΕΠΑΜ -που θέτουν ευθέως ζήτημα πολιτικής ανατροπής και Δημοκρατικής Πατριωτικής Εξουσίας- με τη συμμορία των απατεώνων του Σώρρα, που εξαπατούν συστηματικά ανόητους, αφελείς και απελπισμένους οπαδούς τους.

Πολιτική πρόταση ανατροπής και ανάδειξης μιας τέτοιας εξουσίας, προϋποθέτει πως ο πολιτικός σχηματισμός που την υιοθετεί και αγωνίζεται γι’ αυτήν, φροντίζει και οικοδομεί μια ζωντανή σχέση με μια κοινωνία μαχόμενη και αποφασισμένη να πάρει στα χέρια της την τύχη της. Και φυσικά αυτός ο πολιτικός σχηματισμός, δεν μπορεί να έχει καμία απολύτως σχέση με αμπελοφιλοσοφούντες καιροσκόπους, με σέχτες και γκρουπούσκουλα, που επιδίδονται σε ατέρμονες θεωρητικούς διαλογισμούς, και σε αμφιλεγόμενες ιδεολογικές αναζητήσεις πέρα και έξω από τις πραγματικές ανάγκες της κοινωνίας. Σε ποιους αγώνες συμμετέχετε, έτσι για να μπορούμε να καταγράψουμε κι εμείς κάτι χειροπιαστό στην αγγελική σας διαδρομή;;; Και αν δε δικαιούμαστε να το πληροφορηθούμε εμείς, η κοινωνία στην οποία απευθύνεστε δικαιούται να ξέρει;;;

Και προφανώς δεν έχει νόημα να προσπαθήσει να υπενθυμίσει κανείς σε πολιτικούς καιροσκόπους, πως όταν όλοι εσείς ερωτοτροπούσατε με τα φοβικά σύνδρομα και το συμβιβασμό, τα στελέχη του ΕΠΑΜ ήταν τα μόνα που τόλμησαν να σπάσουν αυτή τη θλιβερή μονοτονία, και να θέσουν ευθέως ζητήματα για όλα όσα όφειλε να κάνει η πολιτική ηγεσία τη μοιραία νύχτα του αμφιλεγόμενου πραξικοπήματος στην Τουρκία και δεν τα έκανε, παραδέρνοντας στην ατολμία και στο στρατηγικό συμβιβασμό. Σεις τι είχατε να πείτε για όλα τούτα;;;

Άκου λοιπόν πολιτικέ μπαγασάκο…

Όταν απέναντί σου έχεις ένα άστρο που έδυσε (όπως ισχυρίζεσαι), το να επιχειρείς μια αήθη, δόλια και από κάθε άποψη κακόβουλη επίθεση εναντίον του, είτε εσύ ως επιχειρών πρέπει να είσαι ο αφελής, είτε οι εντολείς -όποιοι κι αν είναι αυτοί- που αναθέτουν αυτό το καθήκον, έχουν χάσει οριστικά τα λογικά τους.

Επειδή λοιπόν αυτό το άστρο δεν έδυσε… Επειδή η παρουσία του και ο πολιτικός λόγος του ΕΠΑΜ, είναι καρφί στο μάτι των πραγματικών ενορχηστρωτών αυτής της επίθεσης, λίβελοι σαν αυτόν είναι απόλυτα αιτιολογημένοι και εν πολλοίς αναμενόμενοι.

Πολύ δε περισσότερο που στη συγκεκριμένη ιστορική συγκυρία, το ΕΠΑΜ υπήρξε ο στυλοβάτης και ο καταλυτικός αποδομητής του δόλιου σκηνικού που στήνεται, με τους κατοχικούς πλειστηριασμούς σε ολόκληρη τη χώρα.

Μάθε λοιπόν πολιτικέ μπαγασάκο ότι…

Το ΕΠΑΜ είναι πολύ σκληρός αντίπαλος για τα δικά σου δοντάκια. Μάθε πως παρά τη φιλότιμη προσπάθειά σου να μετατρέψεις την ανάγκη σε φιλοτιμία, αυτή τη φορά το ΕΠΑΜ είναι πιο ισχυρό παρά ποτέ… Μάθε ότι σ αυτή τη φάση του πολιτικού αγώνα, ο Δ. Καζάκης όχι μονάχα δεν είναι μόνος σ ένα προσωποπαγές πολιτικό δημιούργημα, αλλά πλαισιώνεται από πολύ ισχυρή ομάδα πολιτικών στελεχών και από τοπικές οργανώσεις πιο δυνατές και περισσότερο αποφασισμένες από ποτέ άλλοτε.

Να σου θυμίσουμε επίσης πολιτικέ μπαγασάκο ότι…

Οι σκατιάρηδες του συστήματος, όλοι αυτοί που είναι πρόθυμοι να πουλήσουν ακόμη και την ψυχή τους στο διάβολο για μία θέση στις πολιτικές του εφεδρείες σημαιοστολισμένοι με τη λαγνεία του ευρώ και του ευρωπαϊκού Ράιχ, ένα από αυτά που έκαναν ιστορικά, ήταν να παιχνιδίζουν με το μυαλό των ανθρώπων, ερωτοτροπώντας με το «εφικτό και το ανέφικτο» ως χρήσιμα αναχώματα, προκειμένου να εγκλωβίζουν την κοινωνία σε αδιέξοδα που δεν αμφισβητούν τις κυρίαρχες επιλογές.

Ο καθαρός πολιτικός λόγος του ΕΠΑΜ είναι στο στόχαστρο, κι αδίκως περιμένουν πολιτική προαγωγή οι πρόθυμες Φιλιππινέζες που βάλθηκαν με δόλιο και ανέντιμο τρόπο να τον αποδομήσουν.

Όλοι αυτοί… Μαζί και εσύ μπαγασάκο… Δεν είστε παρά φτηνά αναλώσιμα… Δεν είστε παρά ή άλλη φωνή του πολιτικά εγγαστρίμυθου συστήματος, που μόλις αποτύχετε στη θλιβερή σας προσπάθεια, ή θα φουντάρετε στον Καιάδα του πολιτικού σας αφανισμού, ή θα επιστρέψετε στο φιλικό περιβάλλον της σέχτας εν αναμονή της επόμενης εργολαβίας της ντροπής.

Καλό κατευόδιο και εν αναμονή για… περισσότερες και ειλικρινείς συστάσεις. Ιδού λοιπόν η Ρόδος... Ιδού και το πήδημα...

Ο Κυριάκος Κυριακόπουλος είναι μέλος της Επιτροπής Πολιτικού Σχεδιασμού του Ε.ΠΑ.Μ.

Ο Όθωνας Κουμαρέλλας είναι μέλος της Πολιτικής Γραμματείας του Ε.ΠΑ.Μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου