.

ΓΛΗΝΟΣ


Ν’ αγαπάς την ευθύνη να λες εγώ, εγώ μονάχος μου θα σώσω τον κόσμο. Αν χαθεί, εγώ θα φταίω - Έχεις ευθύνη. Δεν κυβερνάς πια μονάχα τη μικρή ασήμαντη ύπαρξή σου. Είσαι μια ζαριά όπου για μια στιγμή παίζεται η μοίρα του σογιού σου. - Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα! Όταν πολεμάς για την λευτεριά, είσαι κι όλας λεύτερος (Νίκος Καζαντζάκης)




Δ. Καζάκης: Η νομική δέσμευση του Ε.ΠΑ.Μ. στον ελληνικό λαό

ΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

Η ΜΥΝΗΣΗ ΤΟΥ Ε.ΠΑ.Μ. ΕΠΙ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ






Η νομική δέσμευση του Ε.ΠΑ.Μ. στον ελληνικό λαό




ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΔΙΑΒΑΣΤΕ : Αποφασεις και ψηφισματα του 5ου Συνεδριου του Ενιαιου Παλλαϊκου Μετωπου.


ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟ...

Ανάποδα
Ακούστε στο e-roi.gr Ειδήσεις που αποκρύπτονται από τα συστημικά ΜΜΕ, θα σχολιάζονται θα αναλύονται και θα αντιπαρατίθενται στην κατασκευή πλαστών ειδήσεων που σερβίρονται στο πλαίσιο της πιο ξετσίπωτης προπαγάνδας. Την προπαγάνδα του φόβου και της εξαπάτησης. Είναι για εμάς κοινός τόπος, η προσπάθεια αντίληψης της ελληνικής και διεθνούς πραγματικότητας αλλά και η αποκάλυψη του μέλλοντος που ετοιμάζουν στον λαό μας..


synedrio











ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΠΑΤΗΣΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ : http://www.nationaldebtclocks.org/debtclock/greece


ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΑΜΕΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
(ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΟ ΕΙΚΟΝΙΔΙΟ ΔΕΞΙΑ)

Δευτέρα 14 Ιουλίου 2014

Επιστολή-σοκ από πατέρα 4μελούς οικογένειας ....



(( www.facebook.com/metopo ))

Με μία επιστολή-σοκ προς τη Βουλή, πατέρας τετραμελούς οικογένειας, ο οποίος διατηρεί επιχείρηση γραφικών τεχνών, περιγράφει τη δραματική οικονομική κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει, εξαιτίας της φορολογικής πολιτικής και της πολιτικής των χαρατσιών.
«Πρέπει να γίνω ληστής ή να αυτοκτονήσω», αναφέρει.

«ΔΕΝ έχω καταθέσεις. ΔΕΝ έχω εισοδήματα από άλλη πηγή. ΔΕΝ είμαι πλούσιος. Μέχρι τώρα όμως με θυσίες, ακόμη και με παραμέληση της υγείας μου, κατάφερα να είμαι απολύτως συνεπής έναντι του Κράτους.

ΕΩΣ ΕΔΩ... Τώρα πρέπει να γίνω ληστής ή να αυτοκτονήσω».
Αυτά αναφέρει μεταξύ άλλων στην επιστολή ο πατέρας, ενώ περιγράφει το εισόδημά του για το 2013 και το ποσό που του απομένει μετά από τη φορολογία, τα χαράτσια και τις ασφαλιστικές εισφορές για να ζήσει την οικογένειά του.
Συγκεκριμένα, έχοντας εισόδημα κάτι λιγότερο από 20.000 ευρώ τον χρόνο, μετά από όλες τις αφαιρέσεις, μένουν οκτώ ευρώ τη μέρα για να ζήσει ο ίδιος και τα υπόλοιπα τρία μέλη της οικογένειάς του.

Τέλος, απευθύνει δραματική ερώτηση προς τα μέλη του Κοινοβουλίου: «Μπορεί μία τετραμελής οικογένεια να επιζήσει με 2.985 ευρώ, να πληρώσει δίδακτρα για τα παιδιά της, φαγητό, ρούχα και να λειτουργήσει μία μικρή επιχείρηση σε περίοδο κρίσης; ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΑΞΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ;».

Τέλος, αναφέρει: «Στην ίδια μοίρα είναι χιλιάδες μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις.
Αυτό είναι το σχέδιο της «ανάπτυξης» που με ύφος χιλίων καρδιναλίων επαγγέλλεστε;
Ζω σε ευνομούμενη πολιτεία που σέβεται και προστατεύει τους πολίτες της όπως επιτάσσει το Σύνταγμα και όλες οι Διακηρύξεις περί Ανθρωπίνων δικαιωμάτων;
Έχει παραβιαστεί το Σύνταγμα στο σύνολό του;
Αν ναι, τότε ποιος με προστατεύει από την απόπειρα εξόντωσής μου;».

Ο πατέρας ζητεί συνάντηση με τα μέλη της Βουλής και παρακαλεί να του απαντήσουν το συντομότερο δυνατό.

( πηγή : The Press Project )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου