.

ΓΛΗΝΟΣ


Ν’ αγαπάς την ευθύνη να λες εγώ, εγώ μονάχος μου θα σώσω τον κόσμο. Αν χαθεί, εγώ θα φταίω - Έχεις ευθύνη. Δεν κυβερνάς πια μονάχα τη μικρή ασήμαντη ύπαρξή σου. Είσαι μια ζαριά όπου για μια στιγμή παίζεται η μοίρα του σογιού σου. - Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα! Όταν πολεμάς για την λευτεριά, είσαι κι όλας λεύτερος (Νίκος Καζαντζάκης)




Δ. Καζάκης: Η νομική δέσμευση του Ε.ΠΑ.Μ. στον ελληνικό λαό

ΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

Η ΜΥΝΗΣΗ ΤΟΥ Ε.ΠΑ.Μ. ΕΠΙ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ






Η νομική δέσμευση του Ε.ΠΑ.Μ. στον ελληνικό λαό




ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΔΙΑΒΑΣΤΕ : Αποφασεις και ψηφισματα του 5ου Συνεδριου του Ενιαιου Παλλαϊκου Μετωπου.


ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟ...

Ανάποδα
Ακούστε στο e-roi.gr Ειδήσεις που αποκρύπτονται από τα συστημικά ΜΜΕ, θα σχολιάζονται θα αναλύονται και θα αντιπαρατίθενται στην κατασκευή πλαστών ειδήσεων που σερβίρονται στο πλαίσιο της πιο ξετσίπωτης προπαγάνδας. Την προπαγάνδα του φόβου και της εξαπάτησης. Είναι για εμάς κοινός τόπος, η προσπάθεια αντίληψης της ελληνικής και διεθνούς πραγματικότητας αλλά και η αποκάλυψη του μέλλοντος που ετοιμάζουν στον λαό μας..


synedrio











ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΠΑΤΗΣΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ : http://www.nationaldebtclocks.org/debtclock/greece


ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΑΜΕΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
(ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΟ ΕΙΚΟΝΙΔΙΟ ΔΕΞΙΑ)

Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2014

Νέα στοιχεία στο eΚρήτη για τα χημικά του Άσαντ. Το τίμημα είναι ασαφές, παραδέχεται ο Αμερικανός Υφ. Άμυνας


Μεγάλη αίσθηση αλλά και έντονο προβληματισμό  έχει προκαλέσει η αποκάλυψη-βόμβα  του ekriti.gr -που κάνει  ήδη το γύρο της Ελλάδας- για την ιστορία του αμερικανικού πλοίου που έχει επιλεγεί από τη Διεθνή Κοινότητα, προκειμένου πάνω σε αυτό να γίνει η καταστροφή των χημικών όπλων της Συρίας στη λεκάνη της Μεσογείου.
Το παλιό οχηματαγωγό πλοίο CAPE RAY, στο οποίο έχουν εγκατασταθεί οι ειδικές μονάδες υδρόλυσης, έπρεπε να έχει ήδη αποσυρθεί σύμφωνα με τη μεγαλύτερη μη Κυβερνητική  Περιβαλλοντική  Οργάνωση της Γαλλίας -που εκτελεί και χρέη συμβούλου της Γαλλικής Κυβέρνησης, τη Robin des Bois (Ρομπέν των Δασών)- η οποία  ερεύνησε το παρελθόν του, εκφράζοντας παράλληλα την έντονη ανησυχία της για την ασφάλεια που παρέχει μια τέτοια επιχείρηση εν πλω, τη στιγμή μάλιστα που γίνεται για πρώτη φορά στη θάλασσα.
Το ekriti.gr, συνεχίζοντας την έρευνα, παρουσιάζει και άλλες παραμέτρους που χρήζουν ιδιαίτερης προσοχής από τους αρμόδιους καθώς τίθενται πλέον και από τις Διεθνείς περιβαλλοντικές οργανώσεις σοβαρότατα ερωτηματικά τόσο για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες θα πραγματοποιηθεί  η επιχείρηση όσο και για την νομιμότητα μιας τέτοιας ενέργειας στη θάλασσα, παρά το γεγονός ότι θα διεξαχθεί  κάτω από την ομπρέλα του ΟΗΕ και τη στήριξη των μεγάλων δυνάμεων ΗΠΑ, Ρωσίας και Κίνας.
Επί πλέον ακόμη και οι ίδιοι οι Αμερικανοί παρότι εκφράζουν την αισιοδοξία τους για την έκβαση της αποστολής, εντούτοις όπως προκύπτει και από τις δηλώσεις του υφυπουργού Άμυνας των ΗΠΑ κ.Κένταλ η αποστολή κρίνεται επικίνδυνη.
Συγκεκριμένα ο Αμερικανός Υφυπουργός Άμυνας αρμόδιος για χημικά, βιολογικά και πυρηνικά όπλα  κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του CAPE RAY στους δημοσιογράφους,  αναφέρθηκε στον εξοπλισμό που έχει εγκατασταθεί στο πλοίο αλλά εξήγησε και γιατί επιλέχτηκε η θάλασσα της Μεσογείου για να γίνει η καταστροφή των χημικών, λέγοντας ότι  «με αυτή την διαδικασία αποφεύγουμε να μεταφέρουμε το υλικό σε οποιαδήποτε περιοχή όπου θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε τις κατά τόπους πολιτικές και περιβαλλοντικές συνθήκες, όπως αυτές διαμορφώνονται από την τοπική νομοθεσία». Δηλαδή λέει χωρίς περιστροφές ότι στα Διεθνή ύδατα επελέγη το σημείο που "βολεύει" για να μην υπάρξουν αντιδράσεις στο σχεδιασμό.
Ακόμα,ο κ. Κένταλ παραδέχτηκε ότι υπάρχει κίνδυνος σε αυτό το είδος της επιχείρησης επισημαίνοντας χαρακτηριστικά ότι: «Βρισκόμαστε αντιμέτωποι με επικίνδυνα υλικά. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία γι' αυτό. Υπάρχει κίνδυνος κάθε φορά που κάποιος το κάνει αυτό. Το τίμημα της προσπάθειας είναι ασαφές».
Αυτή η δήλωση μόνο καθησυχαστική που δεν είναι, καθώς το συμπέρασμα που εξάγεται είναι ότι επειδή γίνεται για πρώτη φορά στα χρονικά επιχείρηση καταστροφής χημικών όπλων  στη θάλασσα κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί την επιτυχία της αλλά και την ασφάλεια της ευρύτερης περιοχής.
Ο Υφυπουργός κατέληξε λέγοντας ότι μόλις η αποστολή ολοκληρωθεί, οι μονάδες FDHS (υδρόλυση) θα αφαιρεθούν  από το Cape Ray, και το πλοίο θα πρέπει να επιστραφεί στην Ναυτιλιακή Διοίκηση στην αρχική του κατάσταση.
      
Τα ερωτηματικά της Περιβαλλοντικής οργάνωσης Robin des Bois
Οι γάλλοι ειδικοί επιστήμονες θέτουν κρίσιμα ερωτηματικά για το χρόνο που θα χρειαστεί ώστε να ολοκληρωθεί η επιχείρηση.
Όπως τονίζουν οι ειδικοί, ο διεθνής οργανισμός για την απαγόρευση χημικών όπλων (OPCW) και οι Ηνωμένες Πολιτείες υποστηρίζουν ότι οι 500 τόνοι ουσιών θα εξουδετερωθούν  στη θάλασσα σε λίγες ημέρες , γεγονός όμως που έρχεται   σε αντίθεση χρονικά με την τελική καταστροφή των χημικών όπλων της Αμερικής που δεν θα ολοκληρωθεί πριν από το 2023. "Στην ξηρά -λέει χαρακτηριστικά η Γαλλική Οργάνωση- οι Ηνωμένες Πολιτείες ελπίζουν να καταστρέψουν  3.100 τόνους σε 10 χρόνια. Στη θάλασσα, είναι πεπεισμένοι ότι μπορούν να καταστρέψουν 500 τόνους εντός 4 εβδομάδων ; ρωτούν ...
Επί προσθέτως, αναφέρουν ότι προς το παρόν, ούτε ο OPCW ούτε κανείς άλλος εμπλεκόμενος στην επιχείρηση  έχει ορίσει έναν λιμένα καταφυγής σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά πάνω στο Cape Ray . Σε περίπτωση μείζονος ατυχήματος- αναρωτιούνται οι Γάλλοι-  η τελική λύση για το Cape Ray και το φορτίο του θα είναι τα βάθη της Μεσογείου;
Αμερικανός επιστήμονας που θα μετάσχει στην επιχείρηση
                  
  Αμφιβολίες και για τη διαδικασία καταστροφής των ουσιών 
Η υδρόλυση (FDHS)  πάνω στη θάλασσα για την προεπεξεργασία του όπλου των χημικών ουσιών (διεργασία που αναπτύχθηκε τάχιστα από το Υπουργείο Άμυνας των ΗΠΑ σε συνεργασία με το βιομηχανικό τομέα) είναι ένα πιλοτικό πρόγραμμα που η ανάπτυξή του  ολοκληρώθηκε μόλις το περασμένο  καλοκαίρι, όπως αποκαλύπτουν οι Γάλλοι.
Η ικανότητα λοιπόν του συστήματος να παρακολουθεί συνεχώς και με ασφάλεια τη καταστροφή 500 έως 600 τόνων τοξικών ουσιών στο υδάτινο περιβάλλον,δεν έχει αποδειχτεί αφού κατασκευάστηκε  για να χρησιμοποιηθεί στο έδαφος.
 Γι αυτό, τονίζουν, η πρώτη φορά που θα εφαρμοστεί σε βιομηχανική κλίμακα πάνω σε πλοίο θα είναι μια περιπετειώδης λειτουργία με πολλούς κινδύνους για το πλήρωμα, τους τεχνικούς και το περιβάλλον. Ίσως -λένε- μια εναέρια και θαλάσσια ζώνη αποκλεισμού γύρω από το Cape Ray να είναι χρήσιμη, αλλά κι αν ακόμη αυτό προβλεφθεί τίποτα δεν μπορεί να αποτρέψει τις κακές καιρικές συνθήκες, τις καταιγίδες ή άλλα θαλάσσια συμβάντα που πιθανώς  να μειώσουν την ασφάλεια της διακίνησης, τη σταθερότητα και την αξιοπιστία του εξοπλισμού και της διαδικασίας. 
         Υπάρχει κίνδυνος διαφυγής τοξικού καπνού στην ατμόσφαιρα
Η υδρόλυση είναι μια προεπεξεργασία που παράγει τα απόβλητα από τα χημικά. Θα παραχθούν σύμφωνα με το σχεδιασμό 800 τόνοι λάσπης για τους 500 έως 600 τόνους χημικών αποβλήτων που πρέπει να αποθηκευτούν λέει η Περιβαλλοντική οργάνωση. 
Όμως  εκτός από  τους 800 τόνους λάσπης πρέπει να προστεθούν 4.000 μολυσμένα τύμπανα, ο  εξοπλισμός της ατομικής προστασίας, τα κουρέλια και τα υλικά καθαρισμού, τα μαξιλάρια διαρροής, τα φίλτρα άνθρακα και τα φίλτρα HEPA. Τα δύο τελευταία στοιχεία αποβλήτων δείχνουν ότι αναμένονται και ατμοσφαιρικές εκπομπές τοξικών ρύπων  κατά τη διάρκεια της διαδικασίας.
Το ekriti.gr θα συνεχίσει την αποκαλυπτική έρευνα …..
Λευτέρης Βαρδάκης


Διαβάστε Περισσότερα στο: http://www.ekriti.gr/article/6735/nea-stoiheia-sto-ekriti-gia-ta-himika-toy-asant-timima-einai-asafes-paradehetai-o#ixzz2u3giu7qX 
Follow us: @ekriti_gr on Twitter | ekriti.gr on Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου