.

ΓΛΗΝΟΣ


Ν’ αγαπάς την ευθύνη να λες εγώ, εγώ μονάχος μου θα σώσω τον κόσμο. Αν χαθεί, εγώ θα φταίω - Έχεις ευθύνη. Δεν κυβερνάς πια μονάχα τη μικρή ασήμαντη ύπαρξή σου. Είσαι μια ζαριά όπου για μια στιγμή παίζεται η μοίρα του σογιού σου. - Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα! Όταν πολεμάς για την λευτεριά, είσαι κι όλας λεύτερος (Νίκος Καζαντζάκης)




Δ. Καζάκης: Η νομική δέσμευση του Ε.ΠΑ.Μ. στον ελληνικό λαό

ΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

Η ΜΥΝΗΣΗ ΤΟΥ Ε.ΠΑ.Μ. ΕΠΙ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ






Η νομική δέσμευση του Ε.ΠΑ.Μ. στον ελληνικό λαό




ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΔΙΑΒΑΣΤΕ : Αποφασεις και ψηφισματα του 5ου Συνεδριου του Ενιαιου Παλλαϊκου Μετωπου.


ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟ...

Ανάποδα
Ακούστε στο e-roi.gr Ειδήσεις που αποκρύπτονται από τα συστημικά ΜΜΕ, θα σχολιάζονται θα αναλύονται και θα αντιπαρατίθενται στην κατασκευή πλαστών ειδήσεων που σερβίρονται στο πλαίσιο της πιο ξετσίπωτης προπαγάνδας. Την προπαγάνδα του φόβου και της εξαπάτησης. Είναι για εμάς κοινός τόπος, η προσπάθεια αντίληψης της ελληνικής και διεθνούς πραγματικότητας αλλά και η αποκάλυψη του μέλλοντος που ετοιμάζουν στον λαό μας..


synedrio











ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΠΑΤΗΣΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ : http://www.nationaldebtclocks.org/debtclock/greece


ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΑΜΕΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
(ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΟ ΕΙΚΟΝΙΔΙΟ ΔΕΞΙΑ)

Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2013

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΣ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗΣ ΤΟ ΝΕΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΦΙΛΕΛΛΗΝΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ NICK CAVE. (video)


ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΣ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗΣ ΤΟ ΝΕΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΦΙΛΕΛΛΗΝΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ NICK CAVE. (video)

Συντάχθηκε απο τον/την Kagkelaria Στις .
nick-cave
Ο γνωστός φιλέλληνας, παγκοσμίου φήμης στιχουργός και τραγουδοποιός, Nick Cave, παρουσίασε στο Διαδίκτυο το νέο του τραγούδι «Lightning Bolts» (στα ελληνικά σημαίνει "κεραυνοί), οι στίχοι του οποίου είναι αφιερωμένοι στην Αθήνα της κρίσης και των κοινωνικών αναταραχών.
Το κομμάτι του Cave έχει αναφορές στις πορείες και τα επεισόδια στην Ελλάδα, αλλά και στους θεούς του Ολύμπου, και ορισμένοι από τους στίχους του, είναι χαρακτηριστικοί: «Δύο κεραυνοί ήρθαν στο δωμάτιο μου, δώρο από τον Δία, [...] Στην Αθήνα η νεολαία κλαίει από τα δακρυγόνα, αλλά εγώ μαυρίζω στην πισίνα του ξενοδοχείου μου [...] Οι κεραυνοί μου είναι χαρά που μου έδωσε ο Δίας, και στο λίκνο της Δημοκρατίας ακόμα και τα περιστέρια φοράνε αντιασφυξιογόνες μάσκες [...] Οι άνθρωποι δεν επιστρέφουν, τους βλέπω τα βράδια να κοιμούνται και κλαίνε ακατάπαυστα, όχι από τα δακρυγόνα... αλλά γιατί είμαστε χαμένοι πια...».
Μεταξύ άλλων, ο Nick Cave είναι γνωστός για την αγάπη του για την Ελλάδα. Έρχεται πολύ συχνά για συναυλίες, αλλά και διακοπές στη χώρα μας, έχει κάνει Έλληνες φίλους και έχει «οργώσει» την ελληνική ύπαιθρο. Ακούστε το στο βίντεο που ακολουθεί:

ΠΗΓΗ : http://www.makeleio.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου